| 2011-10-16 07:41:01 |
| Hej du gamla granne :) Hittade hit via Hasse Anderssons
sida. Otroligt vackra bilder du tar och härligt levande
berättelser om dina äventyr :)
Har själv börjat intressera mig för fotografering, en rolig och
rofylld hobby :)
Ha det gott.... |
| |
| 2011-06-30 07:36:38 |
| Tjenare Anders,
Det var ett tag sen vi möttes. Då var det fiske i Dalälven
som gällde.
Kul läsning och en snygg hemsida.
Jag drar upp till Sandåslandet den 15 Juli för harr- och
öringsfiske i 5-6 dagar tillsammans med min brorsa och
svåger.
Ha de gott
Jonas "Jörgen Språngs polare från Götet" Wohnerow
|
| |
| 2011-05-25 22:55:06 |
| Tjena!
Trevlig läsning det här! Måste bara fråga, är det"kaitum-olle" vi
pratar om? Ha som håller håven som en servande Boris Becker. |
| |
| < 786 787 788 789 790 |