Gästbok

Annica Johansson2011-10-16 07:41:01  Hemsida    Email  
Hej du gamla granne :) Hittade hit via Hasse Anderssons sida. Otroligt vackra bilder du tar och härligt levande berättelser om dina äventyr :) Har själv börjat intressera mig för fotografering, en rolig och rofylld hobby :) Ha det gott....
 
Jonas Wohnerow2011-06-30 07:36:38
Tjenare Anders, Det var ett tag sen vi möttes. Då var det fiske i Dalälven som gällde. Kul läsning och en snygg hemsida. Jag drar upp till Sandåslandet den 15 Juli för harr- och öringsfiske i 5-6 dagar tillsammans med min brorsa och svåger. Ha de gott Jonas "Jörgen Språngs polare från Götet" Wohnerow
 
sup redigt sven2011-05-25 22:55:06
Tjena! Trevlig läsning det här! Måste bara fråga, är det"kaitum-olle" vi pratar om? Ha som håller håven som en servande Boris Becker.
 
<  786 787 788 789 790